Featured Posts

Zebra Publications
Atlas Publications
Mimosa Comics
Supercomix
Afri-Comics
Unlimited Comics
Americom

Tuesday 14 February 2012

Photo Story Magazines 5

Thanks to Koos Papenfus for these great scans of rare Photo Story Magazines from his collection.

Contact Koos if you have any for sale or swop:

Koos Papenfus
PO Box 463 Rayton 1001
cell 0833274269
Fax to mail 0867144924
Wit Tier 213 ( Kom saam ruimte toe & Die vloek van Vusaka) and
Ruiter in Swart 445
Captain Devil - Saboteur 267 (Triple cross) and
Die Swart Luiperd 58:
Double Feature 182 and
Louise 40 (Never let me go):

Thanks Mahdi from Readers Den (Cape Town) for these scans.
Visit their website:
Die Mes - Zelna Dia 110 (Dodelike Doedies!!) and
Brute Iron 26:
See Also:

6 comments:

  1. Is al dieboeke dan nou op dvd gesit of mee besig, of is dit net om die boeke van julle te bestel ?
    Hierdie was die beste van die jare in die land. Niks kon beter wees as die boekies nie. Kinders het huiswerk gelos om die te kan lees. Straf gevat om hulle boeke terug te kry. Dankie vir die boeke. Bring dit terug asb.

    ReplyDelete
  2. Hello Almal. Ek is op soek na Kaptein Duiwel foto boekies in Afrikaans en Engels. As enige iemand van die boekies het en wil verkoop laat my weet. Ek is bereid in foto afdrukke van die boekies en is bereid om te betaal vir die afdrukke en posgeld of as iemand dit kan beeld-lees (SCAN) en vir my aan stuur.

    Karl Oosthuizen
    baronkzn@gmail.com

    Baie dankie en groetnis.

    ReplyDelete
  3. Ek het van hierdie ou boekies, kontak my by williame@dteea.fs.gov.za

    ReplyDelete
  4. So,
    Can anyone give us some history on these books?
    Where were they shot, who were the actors, where are they now, etc?

    Mail me on scheliel@gmail.com

    Thanks

    ReplyDelete
  5. Hi, My name is Tony Ashenden. I acted in one of these books many years ago and would really love to get hold of a copy. It was 'The Outcasts' No 5. If anyone knows where I could get one my e-mail is anthony.ashenden@gmail.com

    Thanks

    ReplyDelete
  6. I know that Die Wit Tier and Captain Devil was done on the South Coast just past Amanzimtoti at Umgababa. There were many sand dunes and open fields close to the sea where they photographed the scenes.

    ReplyDelete